Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, mám to tak nějak podobně...:)

0 0
možnosti

.-)

.

Miluji svou vnitřní ženu ... a nejen proto, že nechodí na menstruační večírky .-))

2 0
možnosti

Nejlepsi je, kdyz zena zjisti, ze ma v sobe muze :-)

0 0
možnosti

Připomíná mě to PRINCIPY ŽIVOTA,seminář víkendový 4000kč,jedno sezení 700kč.

Učíte se jak žít.Když tam člověk nechce,tak je kritizován,že se nechce uzdravit,nechce být šťastný atd.Karma

1 0
možnosti

Děkuji kolegovi Řeháčkoví, že mě k vám nasměroval. Zároveň děkuji i vám, jak jste se celkem nenápadně a šetrně zmínila, že i muži mají své dny:-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Prasličková píše strašně málo,ale strašně skvěle:-)

1 0
možnosti

Máte stopro pravdu, před pár dny byl v mfd článek o koučích na cizí jazyky, kdy jeden třeba klientce, nespokojené s tím, že druhý cizí  jazyk se ještě na rozdíl od prvního ještě pořádně nenaučila, geniálně odhalil, že je to tím, že první jazyk se učila deset let, zatímco ten druhý zatím jen dva roky;-D Bylo to míněno vše vážně s tím, že ceny za služby jazykových koučů jsou 500-1500;-D

2 0
možnosti

Dobrý den,

pěkný článek. Panu Klausovi by se zajisté líbilo, kterak se i kravina dá výhodně prodat.:-P

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Pod vlivem vašeho článku - a ještě v době kdy píšu tyto řádky mám v sobě asi tři promile - jsem si udělal vnitřní inventuru a nalezl jsem vnitřního kance, vnitřního medvídka mývala, vnitřního nepřítele, dvě energetická vejce a jeden napůl snědený kus tlačenky. R^

9 0
možnosti
Foto

J77a83n98a 55M30a18j27o98v29á

12. 11. 2014 22:30

A kde je ta druhá půlka tlacenky???

1 0
možnosti
Foto

J12a28n58a 88M78a78j85o45v48á

12. 11. 2014 22:17

Vnitřní ženy mám odmalička - v matrjozce.

Jinak.. všeho s mírou. A jakoby nám ta rozumná míra v posledních letech často chyběla. Mne by se kurzem na vlastní ženství rozhodně nikdo nezavdecil.

4 0
možnosti

K23a11r87e47l 85B92o51č29e47k

12. 11. 2014 21:03

Bravo! Cyklických žen a podobných stvoření jsem si též všiml. Jak je vidět, na všem se dají rýžovat peníze. Milé dámy, ty kurzy, kde si strkáte cosi vyvítekam, si strčte někam jinam. Ano! Výborný článek od výborné ženské.V

2 0
možnosti

Cyklických žen není možné si nevšimnout, alespoň do té doby než jim jejich periodický cyklus ustane. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3212x
Žena, která ráda píše.

terkablogerka@seznam.cz

Seznam rubrik