Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já našel konečně bicyklickou ženu, jezdí se mnou na kole. Já na Scottovi (všimněte si, rod mužský), ona na Meridě (rod ženský). Takže nám to šlape. 

Odlitek teprv plánujeme. R^

7 0
možnosti
MK

To je tak, když někdo mluví o něčem, co sám neprožil a nemá s tím tudíž osobní zkušenost. Samozřejmě, stejně jako jsou špatní a dobří automechanici nebo zedníci, jsou i špatné a dobré kurzy jógy nebo meditačních technik. Nicméně já mám to štěstí, že takové kurzy pravidelně navštěvuji - samozřejmě ne jako účastník, nejsem žena, ale jako filmař, který o tom točí dokumenty. Myslím, že jsem nezaujatý, podezíravý a kritický. Vidím tam úžasnou atmosféru jako snad nikde jinde, uvolněnost, spoustu srandy  - a hlavně spousty žen, kterým se například podařilo konečně otěhotnět, zbavily se různých vážných zdravotních a psychických problémů a jsou evidentně šťastné. Na nějakou sugesci se to dá svést jen stěží. Jsou mezi nimi právničky, vrcholné manažerky, psycholožky, programátorky, spisovatelky, doktorky, studentky - žádné naivní idealistky, které skočí na každý špek. Jsou teď úspěšné, chytré, psychicky vyrovnané, šťastné a zdravé. Já prostě nesnáším tenhle váš povýšený pohled plný ironie, zesměšňování a pohrdání, tak typicky český. Vnitřní žena zní možná někomu pitomě, ale nejde o nic jiného, než přijmout sám sebe takového, jaký nebo jaká jsem. Psychologové a psychiatři se snaží léčit podobně, ale s menšími úspěchy. Blahopřeju, že vám se podařilo dosáhnout vyrovnanosti a opravdové životní spokojenosti jen tak a žádné psychické ani fyzické problémy nemáte. Vážím si však velmi lidí, kteří takové štěstí nemají, ale pracují sami na sobě a mění svůj život k lepšímu.

4 3
možnosti

..za nemalé peníze...ale dejme tomu, když jsou spokojené, přejme jim to ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^

nic se nemá přehánět

4 0
možnosti
AO

A37l50e81n95a 39O71u56z79k64á

12. 11. 2014 19:48

Ze všeho krásného - jako například přirozené oslavy ženství, lze udělat ptákovinu trestuhodnou.. :( ach jo.... holt svět je takový.... možná jen narážíte na ty "nesprávné kruhy.. ".. :)

1 0
možnosti
FK

Zvlastni jak presne vim o cem mluvite :-) Znam jednu takovou co prolezla vsechny podobne seminare. Nicmene deti vychovava dobre, ikdyz zije alternativne, tak v pripade nouze se z ni stava ryzi praktik a konzument. Coz hodnotim jako ze ji zustal pud sebezachovy. Jinak pro okoli je to docela legrace to sledovat, kdyz s ni nemusite zit :-)

1 0
možnosti
IM

Ještě jste zapomněli na děti těchto žen,jsou křišťálové,indigové,diamantové apod.Čím víc poruch,tím víc barev a tím lépe

3 0
možnosti
Foto

nevim kam se to strká, to "vítekam" ;-€ snad nejzajímavější (možná, jestli jsou moje očekávání správná) ze všech těch metod hledání a uvědomování a já nevím co s tím počít :-/ tyhle neúplný návody úplně kazí radost z dostupného řešení pro lepší a zářivější zítřky :-(

1 0
možnosti

výborný článek! Mluvíte mi z duše..nedávno jsem viděla v TV jakousi reportáž o tomto tématu. Mladá hezká žena se nechala natáčet při tantře, při terapii "splynutí vagíny s ženským tělem - kolegyně si nasadila rukavici a počala řádit v jejím spodku a kamera natáčela co to s tou ženou dělá - to se musel kameraman bavit! Další žena mluvila o hledání svého pravého ženství, stylizovala se do jakési bohyně, během rozhovoru pouštěla ukázky z jakéhosi rituálu se svým dítětem, mluvila dosti zvláštně, jako by ani nebylo z onoho světa. Co z toho dítěte bude? Jak ho přijmou vrstevníci? Chápu, že každý hledáme sám sebe, že nám na sobě záleží, máme svoje názory, pocity, někteří mají svého Boha...já to těm lidem neberu. Ať si za to platí, když v tom vidí smysl..Když mám své cykly a k tomu nálady, vyřvu se, popláču si, vyřehtám se, zajdu si na vínko, ke kadeřnici a jsem spokojená :-) Máte recht R^

5 0
možnosti
Foto

Mirko, tvůj příspěvek mi připomněl britsko-francouzský film "Vrtěti ženou" o historii vynálezu vibrátoru. Skvělý snímek, pouštěly jsme si ho s kamarádkama a válely se smíchy. ;-D Doporučuji stáhnout.

A k tématu ... prostě je to stále o tom jednom ... sexuální uspokojení prospívá tělu i mysli ... a je jedno jak se to nazývá a ozvlášťnuje tantrou...

1 0
možnosti
VF

Dost dobré. Smutnější už, že podobných "alternativních blouznivců", co obírají lidi o nemalé peníze za řečnění o nejrůznějších duchovních cestách s jejichž popocí uzdraví ze všeho možného je nemálo.

3 0
možnosti
MK

Co vy o tom víte, Vendulko, že tak snadno soudíte? :-)

0 2
možnosti
LW

L86e47o 68W11o53l15f

12. 11. 2014 18:07

Pobavila ;-DR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3212x
Žena, která ráda píše.

terkablogerka@seznam.cz

Seznam rubrik