Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Ano, dekadence nezná mezí. Nic neumí, všechno chtějí a nic pořádného po nich nezůstane

1 0
možnosti
Foto

Já bych všechny tyto semináře nezatracovala. Je to jako se vším ... vše, co člověku pomůže k lepšímu prožívání se počítá. Záleží vždy na formě i lektorce. Protože i jako v jiných oborech i zde se najdou jalové řeči a vykukové, kteří zneužívají touhy lidí po nalezení harmonie a štěstí...

0 0
možnosti
Foto

Každé zboží má svého kupce,ale mě tyhle aktivity nelákají:-)

0 0
možnosti
Foto

Vtipné a dobře napsané. Souhlasím.Nás se schází pravidelně měsíčně 10 ženských, pokecáme, probereme možné i nemožné, dáme něco dobrého do bříška, k tomu veselý kalíšek a je nám fajn. Prima uvolnění.R^

1 0
možnosti
Foto

Nejsem šikovný modelář. Já si odleju ze začátku jenom řitní věneček. S nějakou rozumnou slevou to snad taky někdo koupí.

6 0
možnosti
Foto

Já jsem ji zatím nenašla, prosím pěkně :))

6 0
možnosti
Foto

Hledej,šmudlo. A kdyby přeci jen nic, je tu spousta seminářů. Pár desítek tisíc a je to doma.

4 0
možnosti
JT

Jeste jste mozna zapomela okomentovat positivni vibrace a negativni energie.

0 0
možnosti
AH

A45l33e53n26a 70H44o51r95k41á

12. 11. 2014 16:09

Já s Vámi moc nesouhlasím. Na kolika seminářích třeba jste byla, že je takto kritizujete? A některé věci, jestli fungují nebo ne, zjistíte, až když je sama zkusíte. Například energetické vajíčko. Jsou i věci, na které vaše rozumářství nestačí, ale důležitý je prožitek. I když to někdy zní bláznivě. Ale přeci chovat se někdy bláznivě, to je přesně to, co současnému člověku chybí. A možná hlavně nám, ženám, které jsme od Přírody naladěny na jiné vlny, než rozumovější muži.

1 3
možnosti
JT

Zeby potrefena husa ? Madam, poposednete si. Vejce vam asi tlaci na nejakou cakru.

0 0
možnosti
PP

P25e38t51r 57P12e70t33r14o50v

12. 11. 2014 15:54

Velmi dobré a velmi vtipné.

1 0
možnosti
JP

Karma! Jsem zvědavá na další reakce! R^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3212x
Žena, která ráda píše.

terkablogerka@seznam.cz

Seznam rubrik